Reportage

 Eind augustus werd ik gecontacteerd door een journaliste van Het Belang van Limburg. Of ik interesse had in een woonreportage voor de weekendbijlage van de krant? Daar moest ik uiteraard niet lang over nadenken. Hell yes! 

De week erna was het al zover. Als een halve gek reed ik nog snel naar de Ikea voor de lijst die ik écht wel nodig had voor die ene poster en een lampenkap die nu écht wel dringend opgehangen moest worden. Peter kreeg een helse lijst van klusjes die nog snel gefixt moesten worden. Mijn huis werd gepoetst zoals het nog nooit gepoetst is en de kinderen werden op de dag van de shoot bij mijn mama gedropt. Het resultaat van de shoot en het leuke interview zie je hieronder. Hope you like it! Laat gerust weten wat je ervan vindt :)











Reacties

Een reactie posten