Voor en na: Féline's kamer

Eind vorig jaar deelde ik mijn verlanglijstje voor Féline haar slaapkamer. Ondertussen is haar kamertje (op een paar kleine details na) helemaal klaar en durf ik te zeggen dat de twee kleinste persoontjes in huis toch wel de mooiste kamers hebben!

Na drie jaar werd het hoog tijd dat deze ruimte onder handen genomen werd. Bij de verhuis hadden we niet meer gedaan dan haar babybed en tapijt op de kamer gelegd en klaar. Nu ze groter is en haar babybed ontgroeid is, heeft ze dus ook eindelijk een mooie slaapkamer gekregen!





Hieronder zien jullie enkele voor en na foto's. Iets veranderen aan een huis waar ooit al in geklust is, is zeker niet evident (en een absolute nachtmerrie voor mijn man de perfectionist). We moesten alle behangpapier van de gyproc halen zonder die te beschadigen. Ik dacht dat wel eens even te fiksen op een vrije middag, maar ik heb Peter uiteindelijk alleen maar meer werk bezorgd (oeps). Hij heeft alle behang kunnen verwijderen, de beschadigde plekken hersteld, opnieuw behangen, een deur gemaakt waar eerst geen deur was, muren en plafond geverfd en nieuwe plinten geplaatst. Had ik al gezegd dat hij heel handig is??


Ik keek eigenlijk vooral uit naar het moment waarop het prachtige behang van Roomblush opgehangen werd. Bij het zien van dat behangpapier is het allemaal begonnen en het lag al maanden blinkend te wachten om gebruikt te worden! Even dacht ik dat het misschien iets té apart zou zijn, maar het is prachtig geworden! Het vintage bureau dat ik op een veiling kocht werd aangevuld met een stoel van de kringloop en een Tomado wandrekje met leuke spulletjes. De onhandige hoek met schuin aflopend plafond bleek perfect te passen voor de Stuva kasten van Ikea met de Följa lades. Wat ben ik blij met het eindresultaat! Nog op het verlanglijstje: een nieuw tapijt, de deuren wit verven en nog een leeg hoekje aankleden. Hopelijk vinden jullie het even mooi als ik. :-)

VOOR EN NA 1:



                                               
VOOR EN NA 2:

      




VOOR EN NA 3:

 



 







Reacties